وظایف مسئول کمیته تخصصی تحصیلات تکمیلی

وظایف مسئول کمیته تخصصی تحصیلات تکمیلی:

  • برگزاری جلسات کمیته تخصصی
  • انتخاب درس برای دانشجویان ورودی جدید و دانشجویانی که به هر دلیل فاقد استاد راهنما هستند.
  • ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف علمی و درسی، انتخاب استاد راهنما، فرآیندهای دوره کارشناسی ارشد و … به دانشجویان ارشد
  • تعیین ظرفیت اساتید راهنما با توجه به تعداد دانشجویان ورودی گرایش بر اساس نظرات اساتید در جلسه تحصیلات تکمیلی
  • تعیین دروس پیشنهادی هر ترم و پیشنهاد اساتید با برگزاری جلسات کمیته‌های تخصصی
  • بررسی و تایید ساختار پیشنهاده دانشجویان ارشد، قبل از برگزاری جلسه دفاع پیشنهاده، با توجه به دستورالعمل تهیه پیشنهاده
  • هماهنگی و برگزاری جلسات دفاع از پیشنهاده
  • تعیین اساتید دفاع پیشنهاده و پایان نامه با توجه به پیشنهاد استاد راهنما و نظر کمیته تخصصی
  • تعیین زمان دفاع پایان‌نامه و تهیه دعوت‌نامه اساتید مدعو
  • دریافت فایل‌های مربوط به فرم صورت‌جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد (فرم‌های ۴ و ۱/۴) و فرم ارزشیابی پایان‌نامه کارشناسی ارشد، تایید و تکمیل آن‌ها و تحویل به استاد داور داخلی
  • دریافت اطلاعیه جلسه دفاع از دانشجو و پیگیری نصب آن در تابلوهای مربوط
  • اطلاع‌رسانی جلسات دفاع در سایت موسسه
  • دریافت فرم‌های تکمیل شده صورت‌جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد از استاد داور داخلی و تحویل آن‌ها به دفتر تحصیلات تکمیلی
  • بررسی ساختار و فرمت پایان‌نامه دانشجویان در هنگام تکمیل فرم احراز شرایط دفاع و اعلام نظر در مورد میزان تطابق‌ پایان‌نامه با پیشنهاده مصوب
  • تایید قسمت‌های مربوط به مسئول کمیته، در فرم احراز شرایط دفاع پایان‌نامه

وظایف مدیر گروه در حوزه تحصیلات تکمیلی:

  • برنامه ریزی امتحانات ترم
  • برنامه‌ریزی دروس ترم
  • بررسی صحت تکمیل فرم‌های انتخاب واحد و تایید آن‌ها جهت ثبت در پرتال آموزش
  • بررسی مشروطی و اخراج دانشجویان
منتشر شده در اخبار و اطلاعیه ها, امور دانشجویی, رشته های تحصیلی, ضوابط و آیین نامه ها, کارشناسی ارشد, همه مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

پنج × دو =